Fattig!

Jag och Älsklingen åkte iväg till Ullared idag för att julhandla och handla lite saker som är bra att ha:) Vi blev lite fattigare på vad vet jag inte haha :) Men större delen av alla julklappar är avklarade så det känns skönt! Det var iallafall mysigt att åka iväg bara vi två och göra något ihop. Det var lite för länge sedan vi gjorde det.



Men något så GRYMT MYCKET folk det var där inne. Denna gång tyckte jag att det var lite för mycket. Det var inte alls lika kul att försöka hitta något.

Det var kul att jag och mylove gjorde något:) de uppskattas massor!♥

PUSS



Kommentarer
Papi

Tyckte båda att det va lika skoj? :)

2011-11-12 @ 21:24:49
Veronica

Hej tjejen!



Hur lever livet??

Har en fråga till dej :)

Om du va jag! Vad skulle du göra med ditt hår??

Jag blir verkligen galen NU!!!

haha



<3puss

2011-11-12 @ 23:32:31
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Veronica

:)



Här rullar det på, får se vad livet har att erbjuda;)

Ska tänka på den saken med slingor, vore nice o bli lite mörkare, klippa kan ja lova att jag måste för ojojoj!! haha



<3

2011-11-13 @ 10:46:36
URL: http://weronicaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0