long day!

Idag tycker jag att denna dag har gått så segt.. Inte nog med de så skulle jag lägga in lite mer musik i min telefon. och vad gör Sarah? Jooo knövlar till det så jag var tvungen att återställa den från scratch! What the fuck!! Men efter lite panik så fick jag den som vanligt igen. pjuh!

Så nu ska jag ladda in lite go musik! BARA lägga in det och inte göra något annat! :) Sedan blir det att krypa ner till sängs med darling och se på tv. Åker till Karlskoga imorgon så de blir att vara uppe lite längre idag känner jag :) Aldrig roligt att åka ifrån mitt hem och min kärlek. ♥

Men väl i Karlskoga så blir det toppen tror jag, jag ska äntligen få träffa en utav mina absolut bästa vänner igen. Våran vänskap har väl legat på is i 3 år. Skäms! haha Men de ska bli så roligt att få träffa denna underbara människa igen! Åh vad ja har saknat dig! ♥ Kommer bli galet roligt! :)

Nä åter till musik! Hörs imorgon!
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0