ska eller inte?

Varför ska ja ha sådan besluts ångest? Men de är kanske för att jag tänker ett steg frammåt. :P haha
Jag har en himla träningsvärk i mina ben från pumpen jag var på. Jag trodde jag var 'snäll' mot benen men icke ja piskade på dom rejält. haha så jag får väl skylla mig själv! Men de är gött när man vet att det ger något :)

Så jag vet inte ifall jag ska iväg till gymmet och köra ett CT pass eller om ja ska ta en vilo dag till för att köra hårt på BC imorgon? Just nu lutar de mot att vila tills imorgon. men jag är så rastlös. ja får väl kanske ta och massera upp musklerna eller ta ett varmt bad de kanske hjälper lite? Åh de lutar nog mot ett varmt bad! :)

Yes jag hoppas i badet en stund! Hej hopp!:)


Kommentarer
Veronica

De e sammanlagt :)

2011-11-08 @ 19:23:55
URL: http://weronicaz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0