Viktigt!

Jag tycker det är viktigt att beröma någon. Jag tycker det är viktigt att tala om för någon man tycker om att man gör det och berätta något fint eller bra.



Jag brukar skicka iväg ett glatt sms till någon jag tycker om dagligen. Det kan vara till min älskade sambo eller någon utav mina älskade flickor. Det är så viktigt att få känna sig bra/fin eller bara få känna att någon tänker på en. Det är ofta man tänker något men aldrig säger det till personen i fråga.

Det är inte ofta jag får det tillbaka men för mig själv tycker jag att de är huvudsaken att jag gör en god sak och får en person att känna sig behövd och att få den perosnen på ett glatt humör. För skulle jag få ett glatt sms där någon sa att jag är saknad eller jag har gjort något bra eller är fin så skulle det värma så otroligt mycket om jag till exempel skulle ha haft en dålig dag. Jag skulle känna mig behövd och bli lycklig!

Tänk på det. Tala om för en vän/sambo/mamma&pappa ja vem som helst som du har varmt om hjärtat att dom betyder mycket. Och Inte bara tänka tanken För de gär ingen glad.



Kommentarer
Marlén

Jag hoppas vi kan ses snart snygging ;)

Hoppas att det är bra med dig...pussss & kraaaam gumman <3

2011-11-11 @ 22:05:57
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Marlén

Jajamensan..det gör vi! Gud va kul <3 pusss pusss

2011-11-11 @ 22:39:07
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0