Vill inte bli sjuk!

Igår var ingen bra dag. Idag känns det någon procent bättre men absolut inte bra. Inte nog med det så börjar jag bli sjuk, vet inte om det är kroppen som börjar säga emot att jag måste vila med allt. Att jag inte mår bra helt enkelt. Tankarna är i högt tempo och jag har nog aldrig mått såhär inombords någon gång. Inget bra tecken. Tur att jag jobbar röven av mig så jag slipper vara hemma och tänka så mkt.

Jag hoppas denna förkylning är borta nästa vecka :) då blir det några pass på gymmet. Jag har ju lagt den ångesten på vinden ett tag och det har gått riktigt bra. En klapp på axeln för mig :))

Idag, ikväll har jag och älsklingen gjort en egen smörgåstårta. Bild kan ni få imorgon! Det blev såå himla god. MUMS!♥

Nu ska jag och min underbart goa älskade sambo krypa ner i sängen och titta på film ihop! ♥
Älskar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0