8 månader

Igår var det 8 månader sedan jag flyttade hit till Jönköping. Tiden har gått så otroligt fort tycker jag. Det bara springer iväg nu. Det är bra tycker jag för jag hatar när tiden går sakta. Jag är en tjej som gillar tempo, allt ska gå fort! :P Som min pappa brukar säga, Sarah kan inte gå normalt hon struttar/springer fram i högt tempo. Det är sant jag kan fan inte gå sakta. Jag hatar när det går i slowmotion(stavning?)!! haha

För någon vecka sedan hade jag en sådan extrem hemlängtan. Hemlängtan efter min familj. Det var jätte jobbigt tyckte jag. usch! Men det blev bara för mycket just då. Det var skit på jobbet och lite knas här hemma. Sedan var min syster här på besök för några helger sedan och det gjorde inte saken bättre när hon åkte hem. Hatar att säga hejdå till familjen. Men efter iförrgår så känns allt såå mycket bättre!Det är hundra gånger så mycket bättre här hemma och det funkar bra på jobbet. Jag har ingen hemlängtan alls nu. Jag är en glad Sarah igen och jag mår bra.

Jag jobbar på i ett jädra tempo just nu, jag jobbar 6dagar i veckan plus dubbla pass om de så behövs! Den 12e oktober kommer jag komma till Kga och jobba hos pappa ett par dagar. Det blir tuffa pass, men de som inte dödar de härdar! right? ;)

Puss*


Kommentarer
emelie

oh shit vad tiden springer iväg-. galet!

2011-10-04 @ 09:53:14
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0