Alla flickors dröm!





Det är väl alla flickors dröm att få vara klädd i en vit fin klänning och ha en vacker ring på sitt finger ?
Jag längtar tills den dagen jag får en ring på mitt finger ♥ :)



I februari kommer vi vara med på Bröllops mässan som kommer vara här på Elmia. Vi kommer ha en monter och även modeller med på cat walken. Hur kul är inte det? Grymt kul. Jag får göra det jag älskar mest att göra. Uppsättningar och få visa upp dom! Jag har redan lite ideér på olika uppsättningar som jag kan tänkas att göra. Åh va skoj! :)



Kommentarer
Veronica

Klart vi drömmer om det :)

Känns så fruktansvärt långt borta :´(



PUSS<3

2011-10-26 @ 21:37:36
URL: http://weronicaz.blogg.se/
mami

Vad kul att jobba på mässa det kommer nog passa dig som handsken...berätta när,så kanske vi kan komma om det passar...love you..puss

2011-10-27 @ 20:36:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0