Jag är rörd.

Jag blir så himla rörd när jag ser Ninas bilder från bröllopet som var i lördags. Nina var den tjej jag fixade i håret. En kaonon trevlig tjej! Vi skrattade och hade de trevligt när de var dags att fixa henne för hennes speciella dag.

Jag fick äran att göra hennes naglar och hår. Jag var super nyfiken på hur hela hon skulle se ut när hon var 'färdig fixad'. För jag hade inte sett något utav vad hon skulle ha på sig eller smycken osv. Så jag har väntat och varit så nyfiken på hur bilderna skulle vara. Men som man kan ana så var dom helt underbart fina. 

Jag blir rörd till tårar♥



 











All lycka till er!
Kram♥



Kommentarer
Sara

Så vackra bilder!

2011-10-04 @ 23:30:40
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Madelene S

Det verkar inte som att jag får med mig någon till dig nu i helgen :( Men som tur är så skall ju du komma till Karlskoga snart! Så vi får träffas då innan jag åker till USA! Vi hörs och ses pussar

2011-10-05 @ 08:42:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0