My day!

Nu skriker magen efter mat.. Men den får gott vänta tills jag kmr hem. ;( blä! Det får antingen bli köttfärsgratäng eller lite tacos:))

Annars idag har jag planerat att jag ska göra mina naglar och wow vilken design jag har tänkt ut. Kommer bli skit snyggt med den färg jag har skapat fram:)

Men först blir det en promenix med Emmis:) det blir kul! Kul med lite sällskap! :) gillar inte att vara själv hemma i våran lägenhet..

Det är något lurt och lite knasigt som försiggår hemma..! Så sällskap skadar inte! :) välkomna mina fina tjejer! Haha

Nej nu måste jag återgå till mitt:)
Se you!



Kommentarer
mami

Spökar det????Närmar sig hallowen ju....bhuuu..puss

2011-10-27 @ 20:38:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0