Personalfest & Bio!

Igår var det personalfest med hotellet. Sanna kom till mig när hon slutade jobbet för att göra sig klar inför festen! Vi delade på en cider och hade det trevligt innan vi tog bussen ner till hotellet! Vi samlades i konferansen och Det bjöds på gott att dricka och mat inne på bishop. Vill tacka så jätte mycket för mat och dryck och inte tala om det härliga sällskapet! :D

Jag har inte skrattat så mycket som jag gjorde igår på festen på länge! Och nästa gång tar jag en helkväll med gänget på Elite ;D

Vid nio var jag, Sanna, mylove och hans kompis Rasmus placerade inne på i biosalongen för att se The three Musketeers 3D :) Den var bra och kan rekomenderas!

Vi satt och fnittrade till och från och vart trötta till och från! Men helt klart en utav dom bästa kvällarna på länge! Det var grymt skönt att vakna upp och inte vara bakis och känna att att man inte har någon söndags ångest! :)

Hur var eran helg? :)
Puss



Kommentarer
Madde S

Hej gumman! Är det en kjol eller shorts som du har på bilden? Puss

2011-10-03 @ 06:12:35
ROBIN HOOD - humor videos

jag skulle vilja fråga dig nu om du har lust att kika på min senaste video jag lagt upp på bloggen, lägger upp välredigerade och humorfyllda videosar och vill ha lite feedback. Kan inte du kika å ge en åsikt? (:

2011-10-15 @ 13:13:51
URL: http://robinhoods.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0