Dagens: Träning+ mat

Idag tog jag mig i kragen och cyklade bort till gymmet. Att de alltid ska kännas så svårt att ta sig dit men när man väl är där så är det så sjukt härligt och underbart. Svetten rinner och kroppen får jobba lite., melike♥

Idag hade jag laddat min iphone med ny musik och fy fan rent ut dagt va bra det gick idag. Första gången jag tittade på tiden var 21.47. Tiden sprang verkligen iväg. Jag körde 30min idag och de fick räcka. Iom att jag inte käkade något innan jag gick iväg så var magen absolut inte med på mina noter.





I mat väg så har jag idag ätit:

På jobbet - Kyckling och sallad
Hemma nu ikväll - chili con carne och sallad

Blandade i 2dl vatten och 2 dl grädde ist för bara 4dl vatten. Stekte köttfärsen i smör också, fettigtvärre! haha





Nu är jag mätt och har ett jädra sug efter något sött & gott. Men jag ska hålla mig. Helgen är inte här riktigt än right? ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0