Dagens träning och mat

Dagens första måltid bestod utav lax och sallad. Smakade även på isterband. Men njaanjee de var inte riktigt min grej. Men de gick ju ner iaf :P

Träningen blev lite löpband, ben, mage, rygg och lite cross. Gött! Kommer väl kännas i mina ben imorgon att dom fick lite pisk idag. men i love iiiit!

Min kvällsmåltid bestod utav korv och sallad med bea sås ;) mums! Dricka idag har bestått utav vatten vatten och vatten. Idag har jag varit väldigt duktig på att dricka vatten! :)


Imån är jag ledig från hotellet. Så då blir det att gå på ett morgon pass, styrka 45min klockan halv elva. Bra gjort utav mig att boka de! Då får jag de gjort. Efter det blir det hem och göra ett jädra ryck här hemma. Nu skall de bli fint, trött på att de ligger grejer överallt =/

Imån får jag träffa min fina Sanna. Det ska bli superskoj. Har inte träffat henne på 10 dagar för att vara exakt. Det är lite illa. Fy på oss! Jag får även besök av en arbetskamrat som skall bli fin inför ett bröllop. Då de ska bli skoj det med. :):)

Nu skall jag strax kika på idol med mylove. Efter idol ska vi titta på en film och krypa ner i sängen. Det blir en tidig kväll för oss båda. Vi är hur trötta och sega som helst. Min kropp har varit i sovläge typ hela dagen. länge sedan jag var såhär trött. hua!

Hoppas eran dag har varit bra!♥
Puss&Kram


Kommentarer
Amanda

TÄVLING!!

Vinn ett par skitsnygga svarta boots! Allt du behöver göra står på bloggen, så kika in!

MVH

2011-09-12 @ 20:42:28
URL: http://a-magnusson.blogspot.com
E

Äter du inte frukost?

2011-09-12 @ 23:27:24
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0