Fredagen är redan här.

Herregud vad denna vecka har gått fort! Var det inte nyss fredag? :) Det är ändå rätt skönt att det blir helg fort. Och helst så ska man vara ledig också ;) Men nu är det många veckor och helger framöver då jag jobbar 6 dagar i veckan. Det är mycket men det går fort! Nu ska det väl ändå ge någon skillnad på kontot? Annars går jag och dör! Neeedå de gör jag inte men lite tråkigt om man känner att man jobbar och jobbar i stort sätt hela tiden och så syns det inte:/

Idag skulle jag jobba dubbelt pass, ett på Hotellet & ett i studion. Men de i studion blev inställt. Verkligen jätte tråkigt. Jag hade sett fram emot att jobba på denna 'förfrst' :) men den bokningen blir av lite senare i höst går vi hoppas på! :)

Ikväll blir det lite nagelfix på mig själv då jag har en myskväll själv:) min kära mylove ska iväg på herrmiddag. Så jag får mysa till det:) Det blir skönt. Då kan jag verkligen ladda upp inför morgondagens jobb i studion! Det ska bli jätte rooooligt! :D bilder får ni såklart när jag har en stund över:)

Blev även bjuden på lite festligheter bu i helgen utav flera vänner här. Men jag får vara sådär tråkig IGEN och tacka nej! Usch känner mig jätte dålig som tackar nej. Att gå upp ca 07 på lördag känns inte så lockande om man skall festa till det dagen innan:( men det blir absolut fler gånget:)

Hur är eran fredag och helg?:)
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0