Fullt schema!

Vi fick visst jätte mycket att göra eller att försöka hinna med att göra i helgen. Det var och finns många bollar i luften jsut nu. Verkligen jätte kul. Svårt att välja bara.

Fredag skall vi till ett par kompisar på middag. Det ska bli superskoj! :) Tack för inbjudan T&P!

Lördag kommer vi käka lunch med mamma och pappa och lillsyrran som besöker Jönköping. Mamma&Pappa ska på husvangs mässan på Elmia. Och lillsis var väl kanske inte sådär jätte sugen på att hänga med dom där. Så hon är så välkomen hit så. Dock så kunde hon ju inte komma redan på fredagkväll då vi är bort bjudna. Så hon får såklart sova här från lördag till söndag. Då vi kommer ha fint besök från Karlskoga. Våra kära vänner Fors&Axberg. Det blir lite tacos afton och smått och gott här på lördagkvällen. Mysigt som tusan skall de bli! Vart även bjuden på middag med mamma och pappa. kluven som tusan. Men jag kommer hem någon helg här snart så får vi umgås lite mer♥ Kunde jag dela på mig så skulle jag de, nog för att jag är tvilling men inte samma sak ;) hihi

Söndag blir en slappis dag. Då ska ja bara ligga i soffan/sängen och göra absolut ingenting. :) Toppen helg alltså! Attans att det inte är helg nu! Jag som har haft torsdag istort sätt hela veckan! haha typiskt! :P Men imorgon är det torsdag :)

Skall även få bli lite fin i håret när lillsis kommer hit♥
Verkligen jätte snällt utav henne att ställa upp. Jag har inte klippt mig sedan i början av juni. Så de behövs verkligen nu. Skulle även vilja ha i en toning. Men de får väl bli en annan dag/vecka/månad/månader. hahah ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0