Gårdagens T&M

Igår tog jag mig till gymmet för att köra lite på bandet och lite mage och rygg träning. Jag har väldigt svårt att få träningsvärk i magen. Men idag känns de pytte lite. Ingen är gladare än jag :D heja heja. När jag var klar med min träning stod jag utanför Studio 2 och kolla när dom körde Combat. Åh vilket sug ja fick. Så här skall de ändras i veckans tränings rutiner. Här skall det in Body Pump och Body Combat! Så på söndag kväll skall jag ta och planera de kommande träningveckorna! Ja är pepp!!!

Mat igår fick bli rester. Det blev en biff och lite chili con carne som var kvar och massa sallad till det.

Vägde mig igår och mycket riktigt som jag sa så vägde jag 63.2. Jag känner redan i kroppen att alla kolhydrater är påväg ut. Kroppen börjar bli trött efter lite men speciellt mina ben blir trötta så mkt fortare. Men de är bara att ge mer och peppa till sig själv :)


Nu skall mitt mål nås innan Jul. ;) Ska jag sattsa stort så skall jag ner till 57-58. Jag är en tävlingsinriktad person med mycket vilja. Vill jag så KAN jag! Så 6 kilo är väl ingen match ? ;D

Har ni några mål med eran träning vikt? Dela med er! :)

Pepp - Pepp!

Heja Heja!


Kommentarer
emelie

duktig du är sarah. kör på! ;D



själv ska jag bort med yttligare tre kilo.

dieta träna och hålla karaktären uppe. YÄÄP!

2011-09-10 @ 10:17:52
URL: http://emsiiiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0