Prova något nytt

Det ska jag göra nu. Mitt sockersug är ständigt på mig när jag ska börja med något sådant här. Förra gången jag åt enlig lchf så var sockersuget på mig hela tiden. Det är sjukt jobbigt men ger jag bara fan i de och taggar till på det jag gör så funkar det :) Ett steg före det andra eller hur? :) Har jag klarat en dag så klarar jag nog morgondagen också ;)

Sitter och pratar med min goa vän Jonna på facebook chatten. Och hon hade bakat muffins idag sa hon. Då vart de väl absolut inte bättre med 'sockerpelle' hos mig. Så jag snabbt som ögat leta reda på ett LCHF-kladdkaka recept. Och vipps så är smeten nästan helt klar. Väntar bara på att mylove ska komma hem med den sista ingrediensen :) Sedan hoppas jag att den är god. Men jag känner redan nu en liten besvikelse. De är väl klart, allt kan inte vara gott utan de 'äkta' receptet. Jag ger det ialla fall ett försök :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0