Stefan Liv♥

Nu ikväll åkte jag och Jonna iväg och tände ett varsitt ljus vid arenan. Det var hemskt att gå dit. De kändes så fel på något sätt. Men ändå så rätt. Misstolka mig inte när jag sa att de kändes fel. Jag är rädd för att besöka sådana här platser, dit folk kommer och sörjer någon person, någon nära. Jag blir så rörd och tagen och tänker på alla mina nära och kära. Det är så otroligt sorligt. Jag kunde inte hålla mina tårar tillbaka när jag såg alla ljus. Herregud det var nog ljus överallt runt hela arenan. Jag tänker på alla nära till Stefan. Det måste vara fruktansvärt för hans fru och sina söner. Man kan nog inte föreställa sig detta som har hänt.













''Alltid Saknad, Aldrig Glömd''




Kommentarer
neli

fina liv <3 vila i frid!

2011-09-08 @ 23:48:45
URL: http://iamsofashion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0