Call me maybe

• carly rae jepsen - Call me maybe •

Nu har vi landat i soffan hemma i lägenheten. Vi har varit ute och käkat på en mongolisk resturant och det var något så otroligt gott. :) Men undra om man kommer vara hungrig imorgon bitti eller till lunch haha 

Känner att min träningsvär efter dagens träningspass är påväg att ta sin plats på diverse muskler på kroppen :) Härligt. Bara jag har ork för mina pass som jag har bokat på tisdag :) Känner jag mig rätt så kommer jag vara bakis på tisdag men jag SKA på core passet iaf. De är de jag får ta för nu var det så länge sedan jag var på de passet! 

Nu är jag sjukt trött och ska snart gå och lägga mig tror jag haha Vi har ju en dag imorgon också :)

Hoppas eran dag har varit bra ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0