Tisdag 17 april

Idag börjar jag jobbet vid 16 och slutar 20. Så nu innan ska jag försöka komma på ett litet tränings program som jag ska köra här hemma eller om ja inte får ett litet ryck och går iväg till gymmet. :) Jag vet inte, just nu har ja ingen lust med något utav det men något ska jag ialla fall åstakomma. Om man nu säger så ;)

Imorse när klockan ringde så smällde jag i min armbåge på mitt sängbord, gjorde jädrans ont. Annars har ja inte hunnit gjort så mkt idag. Ska försöka röja lite här hemma också :) Man blir inte motiverad att göra saker när man ska jobba så sent. Jag gillar inte att jobba kväll. Men någon måste ju göra det :)



Kommentarer
Veronica

Vill verkligen komma igång med bloggen nu :( men emma svarar inte

2012-04-17 @ 11:45:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0