Tråkigt babbel.

Folk kan ha åsikter hit och dit. Om ditten och datten. Ett inlägg om saker som bara är allmänt störande just nu. Läs om du vill, kommentera om du vill och berätta din åsikt..

Det snackas skit hit och dit. Om allt. Om alla. Det är så förbannat tråkigt. Jag vet att snackar ni om folk när jag är med så vet jag att ni snackar om mig när jag inte är med. Men varför? Varför håller folk på så? Det är inte precis så smart gjort. De är inte något som man vill bli inblandat i men som man blir vilket man inte vill eller inte. Jag håller bara tyst, det blir bäst så. 

Vissa dagar är jag så himla trött på det ena och de andra. Jag vill bara vara hemma och dra täcket över huvudet. tycka in mina lurar i öronen och spela sönder mina öron! Med så hög musik som det bara går och som jag tycker om. 

Vardagen kan vara så förbannat tråkig. Jobbet, fritiden och träningen. Jag vet att detta är bara tillfälligt och jag kommer på den väg jag vill snart igen. Men att få skriva av sig lite kan vara skönt. Vissa kommer sucka och stöna och tycka att ''va fan klaga inte'' ''åh vi vet hur du känner, men sluta skriv'' och bla bla bla! Ni får tycka det hur mycket ni vill. Och jag får skriva precis vad jag vill och när jag vill. 

Kontakt med vänner. Det är viktigt. Väldigt viktigt om man inte vill tappa dom. Har nämt det förr och gör de ännu en gång, tyvärr. Det handlar om att ge och ta i en vänskap eller vad som helst. För mig räcker inte längre ord. Jag vill ha bevis att man betyder något. Jag får höra det till och från att man är saknad. Visst de värmer mitt hjärta mycket. Men jag vill att personerna i fråga bevisar det också. Snacka kan man göra men när det kommer till att verkligen göra det och bevisa något så blir det betydligt svårare. Iaf för vissa. 

När dessa dippar kommer brukar jag tänka på vad som kan förgylla min vardag. Den största och den bästa källan för mig är musiken. :) Sätt på lite bra partylåtar som du blir glad över så brukar det ge en lite mer energi :) ♥

Hur känner ni? Vad är era åsikter om detta tråkiga babbel? 

Puss


Kommentarer
Madde S

Allt som du skrev tycker jag också faktiskt! I inlägget nedan är det katten hos dick och anki eller har du och johan skaffat en? Kramar <3

2012-04-11 @ 06:16:48
Annelie

<3!!!! Madde, jag tror de är en kanin va?

2012-04-15 @ 21:47:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0