Besök från skogarna

I helgen blir det massa mys och festligheter. Vi har besök från skogarna. Kära Marlen med familj är på besk i jönet. Underbart. Så ikväll efter jag har tränat så ska vi ses och äta lite och bara chilla :) Det blir bra det. Imorgon blir det först lite jobb och sedan tänkte vi tjejer slå klackarna i taket. Det låter väl som en kanon bra ide? Jag har köpt mig en outfit idag tills imorgon. (kände nu i efterhand att de var ett plåster på såret, efter det jag fick på posten.) Skall plocka ner ett par fina klackar också tänkte jag från vinden. Jag är sugen på att ta på mig dessa raringar. Vad tycker ni?



Till dom har jag tänkt mig ett par svarta jeans med guldiga dragkedjor som detaljer på fickorna i fram och nere vid anklarna. Och sedan ett lite pösigt linne till det. eller om jag tar en helt vanlig t-shirt till, jag vet inte riktigt än. Jag hinner väl prova typ hundra gånger innan jag bestämmer mig helt för vad ja ska ha på mig. :) Ni kommer såklart att få en bild på mig och brudarna under kvällen, jag hoppas de kommer knäppas en del kort. :) ♥

Annars så blir helgen rätt lugn och hur trevligt som helst. Hur ser eran helg ut? :)
Puss


Kommentarer
Mami

Tycker jag du är värd...att få unna sig något litet ibland,det sätter lite guldkant på tillvaron!!!Ha det så jätte mysigt nu i helgen gumman..puss o kram..älskar dig!!!Å du...du kommer bli skit snygg i din outfit:)))))

2012-02-24 @ 20:01:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0