Måndag it is!

Idag har det varit jobb på schemat. Kändes helt okej faktiskt. Har jobbat både i lördags och söndags och det var ett jädra pass. Det var sjukt mkt att göra. Men de dagar gick dom med :) Fick beröm också, de stärker än :) Mer beröm åt folket! haha
Träningen gick bra som vanligt men behöver nya skor. Benhinnorna stretar emot på combaten. Och jag kan inte köra helt till 100%. Tråkigt men! Träningen i söndags blev inte av, då jag jobbade till 17.15 och passet började 17.00. Men jag fick iaf några pass avklarade under förra veckan! Duktigt gjort!
Min måndag är snart slut och det ska bli så otroligt skönt att få lägga sig i sängen. Jag ska krama min älskling riktigt hårt ikväll! ♥ Älskar dig mylove



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0