my day!

Idag är det onsdag och jag har varit ledig idag också. Nu börjar jag få lite smått panik och blir nog mest arg.. Men jag har klarat mig hitills och kommer göra det hädan efter också! :) Jag har träffat jonna idag. Hon blev lite friserad och snygg i håret :) Efter det blev det en tur runt munksjön i regnrusket! 

Nu har jag lagat mat och skall snart bege mig bort till gymmet för att köra Combat. Jag kom tyvärr inte med på Coren som var innan. Jag får bli bättre att planera in passen så man slipper stå på reservplatserna :) 

Nej nu blir det att byta om och göra sig klar för träning! 

Hej hopp!
Puss


Kommentarer
Madde S

Hej! Jag såg vad du har skrivit på facebook och jag saknar dig massor gumman! Hoppas du har det bra! Pussar <3

2012-02-23 @ 05:53:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0