my day

Onsdag men känns som tisdag.
Det har varit en bra dag. Vart lite segt emellan passen idag. 
Men det var nog för att jag inte hade fått min dagliga eftermiddags powernap. men men. Jag körde ett pass med grabbarna idag i gymmet. Det blev lite allt möjligt. Ben, vader, rygg, mage, biceps, triceps och bröst. Efter det vart det lite vila innan det var dags för Core. Efter core blev det en frukt paus för att sedan ladda om för combat! :) 

Jag vet inte om jag måste avboka morgondagens pass. Mna benhinnor är inte mina bästa vänner just för tillfället. Men idag gick det ganska bra. Jag tog inte i så med benen när man ska studsa hit och dit. Ja vi får se lite hur det blir! 

Jag vill ha helg nu. Helst lördag eftermiddag. Då ska ja sitta i soffan och bara vara. åååh vad ja längtar! :)
Men nu orkar Saris inte vara vaken längre. Så nu ska ho hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen.
Puss på er! Hoppas eran dag har varit bra:) ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0