En bra dag!

Det har varit en bra dag! Vi har varit i Örebro en sväng och kollat lite.. Hittade inget speciellt. Det är så tråkigt när man vill hitta något. Fast idag var en sådan dag som jag bara kände mig obekväm och ville inte ens titta på kläder.. Fy det är hemskt!

Pratade med kära Emma en sväng idag. Hur härligt att höra hennes ljuva stämma! Saknar dock henne något så grymt mycket! <3 Vi får unna oss lite resor till varandra! :))

Fick även ett härligt mess av min fina Sanna idag! Kul att höra att man är saknad och vill träffas!:) så på tisdag blir det dejt med henne! Lunch-lyx it is! :) <3

Hamna hos mina fina vänner Marlen och Jerry med lilleman Albin! Där käkade vi lite mat tillsammans med syrran och Madde! Efter mat blev det två filmer och efterrätt:) mums! Alltid så himla kul att umgås en del med dessa människor! Ni är bäst! <3

Nu sitter jag mylove och lillsyrran o hennes love i soffan och snackar medans vi tittar på hockeyn!:) ganska mysigt faktiskt! :))

Efter dessa veckor så saknar jag MITT hem ganska mycket! Jag vill till min och mylove's säng. Vill ha våran vardag i rutin igen. För här finns det inga dags rutiner alls! :p haha

Tack för idag!:)



Kommentarer
MATILDA ROSQVIST

Tacktack fina du!

2012-01-06 @ 09:29:14
URL: http://matildays.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0