En helt okej lördag

Idag steg jag upp halv nio. Jag var mer död än levande tror jag haha! Vi hade gäster hemma hos oss till klockan var ca 01.30 i natt så att gå upp och jobba var trögt. Men väl på jobbet så vart det bara roligare och roligare. Idag var vi ett härligt team som jobbade. Alltid så mycket roigare att jobba med folk som man kan skratta och ha kul med. Bra jobbat idag Sanna! Fick fika utav snälla Martina också, tack så jätte mycket :))

Nu ikväll blir det att hälla upp en cider och bara lägga upp benen i soffan och ta det lungt! Härliga lördag! Idag har jag varit en väldigt glad tjej. Det har bara varit en bra dag för mig helt enkelt. Den har varit lugn och helt i min smak. Somnade i myloves famn i sängen när jag kom hem. Det var så mysigt, tror han somnade också för en liten seckund eller två :) hehe ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0