Torsdag19 jan 2012

Idag fick jag hoppa in och jobba halvdag på hotellet. Ganska skönt iom att jag jobbar 6 dagar i rad :) Skyndade mig hem för att fixa iordning för lite nail work! Så himla kul! Det var en mycket trevlig tjej som fick fina naglar och såklart så glömde jag ta en bild. Så typiskt mig. haha Vi får väl se om jag kan fixa fram en bild :)
Nu efter lite frukt och smörgås i magen skall jag byta om för att ladda upp riktigt mkt för att kröra ett Bodycombat pass :) yey! Skulle ha kört pump direkt efter men jag hinner inte byta sal :( Men jag kom nu ju på att jag behövde ju inte köra avslapppningen :S Jävla skit! Aja får bli nästa vecka! :p
Vad gör ni idag ? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0