två dagar i några få ord.

Tjejerna har kommit till mig, det gjorde dom i torsdags eftermiddag. Första punkten på listan som skulle prickas av för denna helg var att handla för hela helgens måltider och så vidare. Så dom plockade upp mig så åkte vi iväg och handlade på Maxi. Det var massa gott som hamnade i vagnen.
Fredags vart det mycket shopping och utgång. Jag har inte haft så roligt på en utgång på länge! :) Mycket dans och mycket skratt, mycket skvättande drinkar hit o dit och blandat med lite catfight! HAHAH Oj så roligt det var! Ja har nog inte skrattat så mycket på riktigt länge! Jag var hes!
Vaknade i bra tid idag för idag blevdet shoppig i stan här. Så nu har vi kommit hem och håller på med maten :) ska bli så otroligt gott med mat i magen :)
Vill säga tack till min bästa tvilling syster som gav mig en tröja idag! ♥ TACK!

Nu ska jag stänga ner här för är så sjukt trött :S
PUSSSSS


Kommentarer
Fotograf Sandra

Har spenderat helgen i västerås med födelsedagsfest för min fina vän! Nu är jag hemma igen och ska tvätta och städa :P



Vad pysslar du med helgens sista dag ?

Kram

2012-01-29 @ 16:25:21
URL: http://tippytoe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0