Helgen som var

I fredags åkte jag och mylove till skogarna för att på lördagen gå på min bästa väns bröllop. Allt var så himla fint och dom är verkligen helt perfekta för varandra. Det var super kul! Maten efter vigseln i kyrkan var otroligt gott. Jag hoppas ni var nöjda med allt M&M? För det kan jag säga att vi alla andra var. :) ♥

Vi tog massor av fina bilder men det får ni en annan dag :) Alla vi tjejer var super fina. Vi matchade varandra bra i lite beige, gammaldags rosa nyanser :) Ni är dom bästa tjejerna jag har. Vad vore jag utan er? ♥
Vi hade en förfest hos Marlen och Jerry. Och om vi hade kul ihop! haha vi skrattade och tjoade hur mkt som helst. Vi hade allsång och dansade. vi avslutade kvällen på Harrys. Det var knapert med folk men vi beslöt oss att gå in där i af. Vilket var bra för vi hade huuuur roligt som helst. Har inte haft så kul på länge. Det var kul att mylove och Jerry var med oss ut också. Efter vi hade dansat klart och kände att det räckte för ikväll så tog vi oss självklart lite natta-mat. Alltid ett måste ;) För det är ju så otroligt gott! haha

 
Älskade vänner ♥


Kommentarer
Madde R

Hej gums! Vi är supernöjda allt blev perfekt :D

Svar: Va härligt att höra vännen! :) <3
Saraah

2012-07-02 @ 17:12:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0