Jobb jobb jobb

Känns som att ja jobbar 24/7 fast jag inte gör det. Visst jag har tagit på mig nu i sommar att jag ska jobba otroligt mycket. Vilket jag ser som en positiv sak. Men att saker inte ska funka på jobben är en helt annan sak. Och det behöver jag absolut inte ta upp här och ska inte göra det heller. Det tar jag med arbetet. Punkt!

Jag längtar till vecka 30-31 och tills sommaren är över. Jag vill ha det lungt och stilla. helst utav allt så skulle jag inte vilja jobba alls haha! Jag vill ha en arbetsfri vardag då jag kan ligga vid en pool och sola hela dagarna. och göra vad som faller mig in på dagarna. Visst låter det bra? ;) 
 
Jag är inne i en väldigt kännslig period just nu kan jag känna. Usch att känna sig ledsen fast jag inte är det är ingen hitt. Men det är tillåtet att vara ledsen och ha sina kännsliga dagar. Plus att det gör ont i mitt lilla hjärta när jag saknar mina tjejer så otroligt mycket. usch det är sjukt jobbigt att vara ifrån er :(  ♥

Hoppas vi ses snart igen!
 


Kommentarer
Annelie

Samma här! Känns som man tagit på sig mycket i sommar med jobb å plugg!! Men man ser målet där framme och det är det som får en att kämpa! Puss min sköna<3

Svar: Mh men det är snart över. Vi får tänka på att det är inte hela livet vi ska hålla på såhär :) KÄMPA KÄMPA!! <3 Pusss gummz<3
Saraah

2012-07-03 @ 23:06:13
Madde R

Det är sjukt jobbigt när du åker ifrån oss <3 Saknar dig!!!

Svar: :( suck.. <3 PUSS hjärtat!
Saraah

2012-07-04 @ 06:16:54
Annelie

Här är det också mkt jobb å skola. Men målet är där framme och det är dit vi ska!!:) puss

Svar: Klart det är målen vi ska nå! :D PUSS
Saraah

2012-07-04 @ 11:54:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0