Ett break, solen!

Jag har tagit ett break från all träning denna vecka. Delvis för att jag inte har kunnat komma iväg till gymmet. Har haft Johans mamma här på besök och umgåtts med henne, vilket har varit så himla mysigt. Vi har shoppat och bara tagit det lungt ihop. Sedan har jag jobbat mycket kväll så dom passen jag vill och brukar köra har inte gått så sent. Tråkigt. Men den vardagliga motionen har jag ju hållt i. Promenader och cyklat till och från jobbet. Shopping rundor på stan och på köpcentret ett par timmar ;) Så jag har inte suttit och latat mig helt. haha

Idag har det varit en helt okej dag. Huvudvärken som satt i hela gårdagen och när jag vaknade gav sig efter lunch. Efter jobbet blev det en fika nere vid magasinerna med älsklingen. Det blev en baguette och en cola i solen. Det var som en underbar sommardag. Låt detta väder fortsätta ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0