Orkar bara inte..

Näääää!!! Jag hade bokat pump pass för ett par dagar sedan som skulle vara i dag vid 17.15... Och imorse så fick jag ett sms att jag blev med på passet. ingen lyckligare än jag... Men vad får Fröken Eriksson då reda på? Jo att hon slutar 19.00 idag. Hopp då var det bara att avboka passet. Sååå typiskt.. Så jävla tråkigt! Jag som var så pepp. Det förstörde hela min tränings dag. och resterande dagar i veckan också. Jag kommer gå typ kväll hela veckan. Känns inte alls kul om jag ser på tränings fronten. har ingen motivation alls nu känner jag. BLÄ! HUA!!
Nä jag orkar bara inte tänka träning just nu!


Kommentarer
Fanny

Usch då, hoppas du får ordning på det <3

2012-03-20 @ 07:35:40
URL: http://fanniiiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0