tisdag 6 mars

I natt började min mage att krampa. Vilket inte alls var så skönt. Jag trodde att det var för att jag har ätit så mktt ''skit'' under helgen och började å diet igen i måndags(igår). Men det har fortsatt hela dagen idag. Så jag vette tusan vad de kan vara. otrevligt är de ialla fall. Funderar på att ta ett varmt bad och sedan krypa ner i sängen lagomt till klockan 22.00 då BB börjar. 

Dagens träning fick bli på förmiddagen då jag inte skulle hinna med dagens rutin pass. Då jag skulle jobba till 19.00 och mitt sista pass börjar 19.15 så hade ja ingen lust att stressa. Så det blev en PW på morgonen. Det blir det imorgon också för min del för imorgon jobbar ja 12-19 igen :) Hur har eran träning sett ut? :) 

Godnatt Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0