Bloggfesten i Jönköping!

Igår var det fest på Karlssons salonger. Hur trevligt som helst. Jag fick följa med Petra. Fick också äran att styla henne i håret inför modevisningen som skulle äga rum på festen. KUL!! :) Det är alltid roligt att fixa någons hår, speciellt när dom blir så nöjda! :)

Temat var stort sramt och lockigt. Så detta vart resultatet på Petras frisyr. Ena sidan var stram där jag tryckte dit ett halsband dom hårsmycke. Det vart skit läckert. :) Bra ide Petra!


Här nedan är en bild på Petra och mig när hon är färdig stylad med både plastpåse och make up och hela rubbet. 





Hoppas ni som var där hade det lika kul som jag hade det! 
Och tack till dom två tjejerna som hade hand om det hela! Karin och Anna. Ni hade gjort allt så himla bra, en elouge till er brudar! Och tack för den välfyllda gotte påsen (goodiebagen) vi fick utav er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0