facetime

Har facetime'at lite med lillsyrran mamma och min söta kisse Iris som nu ligger och krystar för fullt. Hoppas allt går bra för den lilla tjejen! :) Håller tummarna att det går lite fortare än vad de brukar göra och att någon utav de små liven lever :) 

Idag blir de att lapa lite sol kanske. Ta bilen och åka en sväng med mylove♥ Ikväll blir det gymmet en sväng! :) För här ska de pumpas. Nu i veckan blir träningen lite rubbad. Men jag kommer lägga träningen på morgonen nu när jag kommer jobba kväll. Det fixar jag galant med lite själv diciplin så ska de allt gå! :) Right? 



Kommentarer
Alexandra

RIGHT!! :)

2012-05-06 @ 13:17:46
URL: http://aboutarre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0