Hej Onsdag!

Här har de inte blivit så mkt uppdaterat som de brukar. Men men det kommer när motivationen har kommit tillbaka. Just nu finns de inte så mkt ork och tid för det. Heller inte för träning. Jag börjar tröttna ganska rejält. Vilket är himla tråkigt. Idag tränade jag med älsklingen och det var faktiskt kul när vi väl kom dit och körde. 

Denna vecka har varit en ganska snurrig bergochdalbana för mig. Mycket blandade kännslor som har gått up och ner. Jag har varit rädd, chockad, rörd, frustrerad, ledsen, super glad, lycklig, förbannad och besviken osv. Minsta lilla så kan få ett utbrott. Hatar sådana här perioder. Men det är bara så det är och det är OKEJ att ha sådana här dagar. :) Men det är då jag tappar suget att blogga eller träna. De är lite trist. :) 

Jag har en otrolig stor och glad nyhet men jag kommer suga lite på den karamellen ett tag till. Ni kommer att få veta när det är spikat och klart :) iiiiih!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0