Tyst

Denna helg har gått både snabbt och väldigt segt. Älsklingen reste hem till Karlskoga för att närvara på en vän's svensexa och hälsa på nära och kära. Det är fruktansvärt tomt här hemma och jag sover så otroligt dåligt. Ingen hitt alls faktiskt. Jag saknar dig jätte mycket mylove!

Igår var jag hos min kära Sanna. Vi käkade god mat och så blev hon fin om sina naglar. Vi tittade på såklart på ESC. Och vad härligt att Loreen vann hela skiten! Det var vi i Sverige värda! Good Work!

En nackdel när man blir själv hemma under en helg såhär så blir jag så tyst. Jag vill ha knäpptyst hemma. Jag sitter och slö surfar runt på nätet och har ingen musik i bakgrunden. Jag som annars ALLTID lyssnar på musik. Nä då ska det vara knäpptyst. Knepigt hur man kan vara. Jag har funderat på allt mellan himmel och jord en hel del under ett par dagar nu. Mina drömmar, mina vägar som jag ska gå i livet. Vad jag vill få ut av mitt liv. Vilka dörrar jag ska öppna och gå igenom. Jag har köpt en bok som jag har börjat läsa. Och jag blir bara starkare och starkare ju längre in i boken jag kommer. Jag har många punkter att sätta ut i mitt liv och jag har redan gjort några. Sanningen gör ibland ont och är tråkigt men ändå rätt skönt! Bara sätta en punkt och gå vidare mot nästa måltavla :) 

Jag är lyckligt lottad för det jag har och är lycklig och glad över att jag står på den ruta jag gör idag! Jag har tagit många steg för att vara här idag. Det har varit jobbigt men också så otroligt roligt, lärorikt och spännande! Jag ångrar inget! :) TACK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0