Helsingborg

Helsingborg. 
Vi har fått våran lägenhet och börjar bo in oss så gott det går bland lådor och lite små kraffs. Jag gillar våran lägenhet mer och mer. När vi har beställt alla möbler och fått ordning på dom så kommer detta bli så himla mysigt och otroligt bra. :) Jag är så lycklig och mår hur bra som helst. Jag bor tillsammans med den bästa jag vet. ♥



Detta var vårat hem i ett par veckor innan vi fick våran lägenhet. Det var himla mysigt ställe och människorna som ägde gården var super trevliga. Men att bo på en liten yta, små sängar, litet badrum, litet kök osv är ingen hitt en längre period. 
 

Men det var ett otroligt fint ställe. Många promenader vart det på just denna väg. 


Efter några möten så fick man äntligen glada besked. I got a job! Jag har blivit salongsansvarig på en salong, Frisyrmakarna i Höganäs. En otrolig spännande resa jag kommer få vara med om. En rejäl utmaning för mig men jag är här med öppna armar och försöker göra det bästa jag kan. Det är nu man kan växa en bit och bli en bättre frisör osv. Jätte kul att få nya arbetskamrater. Allt är hur kul som helst. Var på färgkurs för en vecka sedan, träffade en super trevlig tjej från Malmö. Senare på kvällen samma dag gick hon och jag på visning ihop. Skrattade och hade det super kul. 


En kväll när min älskade fina J♥ hämtade mig på jobbet så fick vi se denna fina solnedgång i Viken. 




Tiden här har gått så himla fort. Veckorna bara springer iväg. Ibland kan det vara skönt men ibland är de lite skrämmande. :) Nu har ni fått en liten längre uppdatering av mig. Ni kommer få lite bilder på lägenheten när vi har fått lite mer ordning här hemma :) 
 
Allt bra med er??♥
Puss


Kommentarer
Anonym

Hallo gumman! Härligt att höra att allt är bra, och att ni trivs ,du kan väl ta kort före och efter är intresserad sv planeringen på lägenheten.Vilka fina bilder rena idyllen.Kram,älskar dej!<3

Svar: Absolut jag ska försöka ta lite bilder och skicka dem till dig :) Visst var det fint där ute på landet? Kram Älskar dig massor mormor. Saknar dig jätte mycket! Längtar till Jul då vi ses! <33
Sarah

2012-11-01 @ 12:55:40
Sanna W

Kul att höra att allt går som smort och att ni har det bra :). PoK

Svar: Tack fina Sanna! Värmer att du skicka en liten kommentar :)) Hoppas ni har det bra ni också! POK!
Sarah

2012-11-01 @ 13:01:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0