Lediga dagen!

Äntligen är jag ledig. Man hinner längta rätt mycket efter sin lediga dag. :)

Idag har jag en massa saker som jag ska hinna pricka av innan Mylove kommer hem. När han kommer hem blir det en sväng till gymmet. Är jag taggad på det, Nej! Men de måste jag ta tag i!

Jag längtar efter våran nya soffa som vi har beställt. Surt att den ska komma samma dag som jag åker till Stockholm. haha! Det ska bli skönt när allt är klart och man fått ordning på allt här hemma. Det står fortfarande lite lådor kvar men snart är nog alla borta. Det jobbiga som blir då är att vi ska gå igenom vårat förråd och kolla vad som finns i alla kartonger där hahaha! :P Men men de är ett senare projekt!

Nä nu ska ja återgå till det jag höll på med! Hoppas ni har en fin dag!

Kramar*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0