Mycket

Ja det var några dagar sedan jag skrev här. Och mycket har det hänt i min vardag:)

Vi var på SHM i Stockholm i helgen som var. Det var det häftigaste jag varit på i hela mitt liv. Det var obeskrivligt! Jag hade det sjukt kul med alla vännerna! Det blev mycket skratt så magen krampade på förfesten innan vi begav oss till arenan!:) Haha!! Bilder och videos kan ni få se mer en annan dag.

Jag fick träffa mina kusiner en snabbis när jag kom på torsdagen. Tack för lånet av soffan!:))

Den långa bussresan dit och hem vill jag inte vara med om igen. Absolut inget jag vill rekommendera, 7.5h på en buss är inte kul! Haha

Annars har de inte hänt så mycket mer än att våran underbara soffa har kommit. Och vi bara älskar den! Skönaste soffan jag suttit i på bra länge. Man längtat efter den när man lämnar lägenheten ! ;)

Annars är det bra med er? Någon som har fått mycket snö än??:))



Kommentarer
Shelly

Det snöar jättemycket här i Jönköping!

2012-12-02 @ 11:14:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0