Ner bäddad!

Äntligen är jag nerbäddad i sängen. Vi har ätit en jätte god kvällsmat. Sedan hoppa jag in i duschen och nu ligger jag i sängen och lyssnar på julmusik. Ja ni hörde rätt, julmusik. Hur mysigt är inte det? På torsdag då jag har min ledig dag blir det mer julmusik och sedan skall jag baka årets första lussekatter :) Mums! 
 


Idag på jobbet var det lungt, vi fick in några bokningar. Igår fick vi ju gjort en himla massa saker så det fanns inte så mycket att göra idag. Imorgon har jag lite mer inbokat och hoppas det kommer in mer. Det är så mycket roligare att stå och jobba då. Dagarna går dubbelt så fort och man får lära känna nya människor. I love it! ♥ 

Vill också nämna några rader till min kärlek. Han är min underbaraste, han är så fin och jag trivs så himla bra tillsammans med dig. Den här resan vi har påbörjat är så himla underbart. Älskar dig så otroligt mycket! ♥
Jag är lycklig och jag svävar på rosa moln. Du är mitt allt♥
 
Nu skall jag avsluta här och ropa in min älskling. Godnatt. Puss *


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0