Tiden bara rusar fram.

Om 2 dagar har jag jobbat på salongen i 1 månad. Vart har dagarna tagit vägen? Det har verkligen gått jätte fort. Jag tycker om när dagarna springer iväg men igår slog det mig att herregud va fort det har gått. Ska de gå såhär fort? 
 
Som tidigare så trivs jag väldigt bra på salongen. Jobbar med 3 jätte gulliga tjejer :) Lite tråkigt att ena utav oss går hem på mamma ledighet om 2 veckor. Men otroligt kul för henne, all lycka till henne och hennes blivande familj! 
 
Jag mår bara fint och trivs med min vardag väldigt bra. Det jag kan sakna är våra kompisar. Det spontana man kunde göra med alla. Ringa ett samtal och komma över till varandra. De är faktiskt himla jobbigt ibland. I onsdags fick jag ett väldigt fint och uppskattat meddelande utav en fin vän. Det fick mig att bli tårögd på centralstationen när jag väntade på min buss som tog mig till jobbet. Inte att jag saknar mina vänner sjukt mycket, jag saknar min älskling så fort han släpper av mig vid stationen när jag ska till jobbet. Det har varit jobbigt ett par dagar. Men jag antar att man har sina perioder då man saknar alla.. ♥
 
Men nu blickar jag frammåt, och ser väldigt mycket fram emot att åka till Stockholm. Där får jag träffa många fina vänner. Det kommer bli så otroligt roligt. 14 dagar kvar! :)))) Wiiiie!
 
Kram*

 


Kommentarer
Madde R

Vi saknar dig och Johan också gumman!!!

2012-11-09 @ 06:48:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0