En mycket bra helg.

Denna helg har varit hur bra som helst. Jag hade mina fina flickor här, min twini Alexandra och fina Annelie. Jag vill tacka för ni kom. Det betyder jätte mycket och uppskattades väldigt mycket. Det var våran sista tjejhelg här i Jönköping. Låter lite sorligt. Men så är det. Och ännu jobbigare blev de att säga hejdå. Sååå enormt trist att säga hejdå till någon man håller varmt om hjärtat. :'( ♥
 
Vi har bara tagit det lungt, ätit mycket god mat, druckigt gott och haft det jätte mysigt. Ifredags när dom kom så åkte vi och gjorde våran obligatoriska handling för hela helgen :) Vi har exprimenterat med mitt hår vilket jag ångrar att vi gjorde. :) Men Man lär sig väl av sina missar.. Visst ? (som Annelie skulle ha sagt det :) haha )  I lördags blev det lite shopping, det var mycket kul. Började med lunch på Ikea, mums! Sedan knallade vi in till köpcentret och prickade av affär efter affär. När fötterna började bli trötta och ömma så åkte vi hem. Vi började planera middagen och tittade på film. Det blev en underbart god planka till middag. 
 
Ja vad mer ska jag säga om helgen? Mycket skratt blev det och mycker flamms! :)) Jag kunde inte ha de bättre, men har alltid bra i erat sällskap. Bara så otroligt tråkigt att de inte blir så ofta vi ses. Jag önskar att de vore närmre avstånd mellan oss. Så man bara kunde komma över någon kväll lite spontant. Det saknar jag jätte mycket. ♥
 
Ni är bäst! Jag älskar er Alexandra & Annelie♥ 
 


Kommentarer
Annelie

Underbara helg!!:) tack för allt!! ❤

Svar: Det är jag som ska tacka er godingar!!! <3
Saraah

2012-09-16 @ 14:52:39
Shelly

Sara har du klippt ditt hår eller? :) <3 Låter som en fin helg! :) Lycka till med flytten då.

Svar: Har klippt och färgat det..
Saraah

2012-09-16 @ 17:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0