Tuuursdaaagg!

Torsdag är redan här och mina två fina flickor är på ingång imorgon. Ska bli så otroligt mysigt att ha er här, Alexandra och Annelie♥
Synd att de andra inte kunde hänga på, vilket jag hade sett fram emot något så grymt mycket.
 
Idag har jag hunnit med att jobba, packat lite och plockat undan lite. Vet ej om jag ska göra så mycket mer idag...? Var lite sugen på att ta en pw i solen, men vet inte om jag har någon lust längre. Ska jag eller ska jag inte?
 
Går runt och lyssnar på HÖG musik i mina lurar. och åhhej va glad man kan bli. Tur ingen ser mig haha går runt och sjunger o dansar för mig själv. men men.
 
Denna vecka har jag haft hur tråkigt som helst. Nätterna har varit suuuuuuper långa och mörka. Dagarna/kvällarna har gått så segt. Men de blir väl så när man saknar din andra hälft like crazy! Men på tisdag får jag äntligen träffa honom igen. Vi spenderar några dagar i Helsingborg och åker hem tillsammans på fredag. Jag längtar så otroligt mycket. De ska bli super mysigt! ♥
 
Nä om man kanske ska ge magen lite mat? Det får nog bli så :)
 
Hejhopp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0