Kom igen!

Nu är vi hemma från allt påskfirande och besök. Har under hela påsken vaknat på rutin vid 06. Men vad hände här hemma? :O Jag bara inte orkar upp. Jag är som en döing. Nä kom igen nu! Skärpning fröken Eriksson. 
 
Idag har jag en hel lista jag ska försöka hinna med. Vill jag? Nej. Vet inte riktigt varför min kropp inte vill det jag vill. I tisdags när jag vaknade mitt i natten var ja helt täppt i halsen, hopp bara att skita i träningen. Jag var matt hela dagen på jobbet, på kvällen var jag helt kry. Vilade i går(onsdag) för att vara helt säker på att det skulle vara över. Vaknade idag med hals ont igen plus en himla magvärk. Ingen träning på morgonen sov till klockan var ca kvart i 9, det var skönt men nu har jag fått huvudvärk. Men va? Nä ryck upp mig tack! 
 
Hur mår ni mina fina där ute?? :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0