Today!

Påväg till jobbet, lurarna är inpluggat i öronen och jag känner en värme i kroppen. Idag är en bra dag! Hoppas ni osså känner samma!

Igår träffade jag mina nära o kära.. Mamma, pappa, lirre, Madde Micke, Sussi och Robban! Lite senare kom Mylove's bror Henrik! Super kul!! :D så idag är dom i Danmark och strosar runt lite medans jag jobbar:) så himla synd att inte min kära tvillingsyster följde med :( Saknar henne!

Idag är det en vilo dag för min del. Men imorgon kör vi på den vanliga morgon-nix'en! Woopiie ;) ska nog ta och springa upp för alla trapper påväg ner till hamnen! GOGOGO! Har fått en härlig träningsvärk i kroppen efter veckans pass. Passen har inte alls känts bra.. Men inte så konstigt när man har varit borta ifrån träningen i en månad.. Jag kommer komma igen! I promise!! ;D

LYssnar på en otroligt bra låt! "Sex on fire" den funkar alltid!! Gillar ni den? :)

Nepp nu blir de att luta sig tillbaka och bara njuta av musiken! :)

Ha en fin dag mina fina! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0