Egen-tid

Efter allt pysslande och dolande hemma och nere på stan så satt jag mig ner för att göra mina händer lite finare. Jag har tagit bort mina akrylisar för att ''lufta'' mina naglar lite. haha. Jag är så less på vanliga lack som hela tiden ska flagna av och det ser förjävligt ut rent ut sagt! I hate it! Usch! Sedan är ju mina naglar lite tunna och det blir inte bätte av att vi är så mycket i vatten på jobbet. 
 
Så jag har provat på detta med gellack. Och kan rekomendera det starkt! Första gången jag testade det var på mitt frisörjobb som jag hade i Jönköping då min ur gulliga chef fixade det på mig. Super snyggt! Så tänkte jag att jag beställer hem något snyggt lack och testar och det blir ju super bra! 
 
Nu fick det bli ett väldigt ljust lack, ett rosa sådant! Blev rätt fint faktiskt :) 
 
Vad är erat favvo lack? Märke, färg? 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0