Så orättvist!

Har varit ledig idag, som alltid på torsdagar. Har varit en skön torsdag med mycket energi. Jag har hunnit med en hel del idag. Jag som hade planerat att tatt en lugn dag men inga måsten! men så blev det icke :) 
 
Satt och slö surfade lite på facbook i förmiddags. gick in på en person och läste några inlägg och började fundera på vad denna person egentligen menade men inläggen. Men jag kände på mig att det inte var något som stod helt rätt till. Jag skickade en värmande kommentar. Fick senare ett långt meddeland tillbaka som fick mig att bli tårögd. Alltså detta liv man lever. Det är så skört så man anar inte. Lev dagen som den kommer säger jag bara man vet aldrig när ens slut är kommen. Livet är så himla orättvist för vissa människor. Det så många går igenom är min största mardröm. Jag beklagar detta verkligen. Kände att jag bara var tvungen att skriva av mig i några rader. Jag vet att man klarar så otroligt mycket mer än vad man tror!


Kämpa! ♥ Många kramar till dig och din familj! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0