Trött!

Idag var det jobbigt att gå upp. Varför ska det vara så trögt att stiga upp ur sängen!? Spelar ingen roll om jag går och lägger mig tidig som sent.. Hu!

Annars ikväll står det BC på tränings schemat. Ska bli skönt att få köra det igen, jag var inte med förra måndagen. Och så himla tråkigt när det bara är ett BC pass i veckan. Men men :))

I helgen som var hade vi det så himla trevligt med vänner i Jkpg! Det blev en jätte snabb visit. Men de får bli så när man jobbar helg. Vi åkte direkt när jag slutade jobbet. Vi gick till o'learys för lite gott att äta och dricka! :) Det blev otroligt mycket skratt denna kväll :D

Fick även säga hej väldigt snabbt till min otroligt fina och saknade vän Sanna! Henne har jag inte träffat på drygt 7månader. Så himla kul! Vi skrattade och pratade på som om det vore igår vi sågs! Haha jag hoppas vi ses snart igen! <3

När vi kom hem till Helsingborg kastade vi oss i soffan. Den hade ja längtat efter! <3 finns ingen goare soffa än våran! Sedan blev de lite mys kvällis med mackor o yoghurt! :))

Idag saknar jag min älskling så himla mycket! Längtar hem till vårat hem! <3 PUSS PUSS

Nä back to workn ciao!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0