Fina dagar

Har haft besök utav mina systrar och vän från skogarna. Det har varit ett par fina dagar vi haft ihop. Så otroligt kul och mysigt att ha haft dom här hos mig. Det uppskattar jag verkligen. Finns inget bättre och roligare att få besök utav vänner. Går inte att beskriva med ord va mycket det betyder för mig. <3 :) Det blev att besöka diverse shopping ställen. Ätit god mat och bara varit tillsammans. Så det ska vara! Nu har jag betalat räkningar och sitter här och slö surfar lite. Ska mosa in lite musik i mobilen om jag orkar de. haha! Sedan är det dags att börja planera sommaren tror jag :) Boka resa och stuga. Ja håller tummarna för fina veckor i sommar med värme, sol, fina människor, kalla cider. Ja allt som hör sommaren till :D Har ni några planer?


Kommentarer
Madde R

Tack för denna helg gumman, allt har varit perfekt! Saknar dig redan <3

2013-01-27 @ 15:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0